όλα τα μεγάλα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα (ABC, NBC, FOX και CBS) σχετικά με τη δημοτικότητα των σειρών που προβάλλουν βάσει likes, shares και σχολίων.
Όπως ανακοίνωσε η Facebook, οι αναφορές θα είναι εβδομαδιαίες και όλα τα δεδομένα ανώνυμα. Το μόνο που θα αποστέλεται είναι η τελική καταμέτρηση των δεδομένων, δηλαδή ο συνολικός αριθμός των posts, likes και comments που συγκέντρωσε το κάθε πρόγραμμα.
Όπως φαίνεται, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο φιλοδοξεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς από το Twitter που στο live σχολιασμό των τηλεοπτικών προγραμμάτων και events έχει αναμφίβολα τα ηνία.