tromaktiko: Grom Social: Ένα κοινωνικό δίκτυο φτιαγμένο μόνο για παιδιά

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Grom Social: Ένα κοινωνικό δίκτυο φτιαγμένο μόνο για παιδιά



Μία εναλλακτική πρόταση για την κοινωνική δικτύωση των παιδιών ηλικίας 15 ετών και κάτω αποτελεί το Grom Social.



Το Grom Social διαθέτει Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τους γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα, ενώ μπορούν να λαμβάνουν και τακτικές ενημερώσεις σχετικά με διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών τους μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μάλιστα, για τους αθυρόστομους νέους, «φιλτράρονται» λέξεις-κλειδιά, ούτως ώστε να μην δημοσιεύονται σε αυτό το χώρο. Το Grom έχει σήμερα πάνω από 7.000 ενεργά μέλη, αλλά ο αριθμός αυτός μεγαλώνει καθημερινά.

Επίσης, παιχνίδια, μουσική, ταινίες, διασημότητες, νέα και πάρα πολλά άλλα θέματα θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μικρών ενδιαφερόμενων. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι η εγγραφή στην ιστοσελίδα.

Δημιουργός του είναι ο Zachary Marks, μόλις 11 ετών που αποφάσισε να δημιουργήσει το νέο δίκτυο έπειτα από δύο χρόνια που χρησιμοποιούσε το Facebook. «Περνούσα πολλές ώρες στο chat με τους φίλους μου. Μία μέρα ένας από τους ενήλικες φίλους μου, μου έστελνε «προτάσεις φιλίας» για άτομα τα οποία εγώ δεν γνώριζα. Μέχρι που το ανακάλυψε ο πατέρας μου κι έγινε έξαλλος», δηλώνει ο ίδιος.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!