tromaktiko: Ιδέες για ένα πεντανόστιμο breakfast

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Ιδέες για ένα πεντανόστιμο breakfast



Πριν γίνω μαμά, η αγαπημένη μου ιεροτελεστία ήταν να φτιάχνω το πρωινό μου...

Σηκωνόμουν νωρίς το πρωί και ανάλογα την όρεξη και τη διάθεση μου έφτιαχνα ότι επιθυμούσα για να συνοδεύσω τον καφέ μου.

Αυτή η αγαπημένη συνήθεια με ακολουθεί ακόμα. Ομολογώ, το πρώτο διάστημα με το μωρό έχανα πολλά γεύματα γιατί μόλις έβρισκα ελεύθερο χρόνο προτιμούσα να κοιμηθώ και όχι να ετοιμάσω φαγητό.

Περνώντας ο καιρός ξεκίνησα να βρίσκω τις ισορροπίες μου και να ξανά συναντιέμαι με όσα απολάμβανα πριν γίνω μαμά. Υπάρχουν φορές που μπορεί να ξυπνήσω λίγο νωρίτερα από τον μικρό μου να φτιάξω μια κούπα μαύρο τσάι και να τη συνοδεύσω με ψωμί του τοστ, σολομό και λίγη κρητική γραβιέρα. Όμως, δεν έχω πάντα την αντοχή κι έτσι παίρνω το πρωινό μαζί με το μωρό μου.

Πρώτα ετοιμάζω το δικό του γάλα και του το δίνω να το πιει μόνος του. Τότε είναι η ώρα να ετοιμάσω το δικό μου breakfast. Δεν ξέρω αν θα προλάβω πάντα να το γευτώ με ηρεμία, αλλά σημασία έχει πως δεν αφήνω το στομάχι μου άδειο. Επίσης, ο μικρός μου βλέπει αυτή την αγαπημένη μου συνήθεια και μεγαλώνοντας θα περάσει και στον ίδιο –τα παιδιά «πιστεύουν» αυτό που βλέπουν να κάνεις κι όχι όσα λες.

Γράφω συχνά άρθρα με προτάσεις για πρωινό γιατί είναι το πιο απαραίτητο γεύμα της ημέρας μας. Για αυτό ετοίμασα μερικές- προτάσεις ιδέες για να μην φύγεις με άδειο στομάχι το πρωί.

Οι δικές μου προτάσεις:

Ομελέτα –αν βαριέσαι να βάλεις πολλά υλικά μέσα προτίμησε σπανάκι και καρύδια.
Ψωμί του τοστ με φρούτα εποχής –διαβάζοντας βιβλία του μοναδικού life coach, Antony Robbins, αναφέρει πως τρώγοντας φρούτα το πρωί δίνεις περισσότερη ενέργεια στο σώμα σου.
Αυγά τηγανιτά με ψωμάκι- γίνεται γρήγορα και είναι θρεπτικά.
Γιαούρτι με μέλι, ξηρούς καρπούς και βρώμη –επίσης ένα θρεπτικό γεύμα για να ξεκινήσει «δυνατά» η ημέρα σου.

Σάντουιτς με γραβιέρα, βραστή γαλοπούλα και ντομάτα.
Το μυστικό για να ξυπνήσεις πεινασμένος είναι να μην τρως αργά το περασμένο βράδυ. Δοκίμασε το!
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!