tromaktiko: Δεν τον αντέχω τον "γάιδαρο": 'Ο άντρας μου με απειλεί ότι αν τολμήσω να βρω δουλεια θα χωρίσουμε'

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Δεν τον αντέχω τον "γάιδαρο": 'Ο άντρας μου με απειλεί ότι αν τολμήσω να βρω δουλεια θα χωρίσουμε'



Ονομάζομαι Κάτια και είμαι 32 ετών! Είμαι παντρεμένη τα τελευταία 5 χρόνια και έχω αποκτήσει ένα μικρό αγοράκι...
Το τελευταίο διάστημα όμως νιώθω ότι ο γάμος μου με πνίγει! Ο άντρας μου με καταπιέζει!
Πριν παντρευτώ ήμουν μια κοινωνική και δραστήρια γυναίκα! Δούλευα, είχα τα δικά μου χρήματα και έβγαινα πολύ συχνά με την παρέα μου!

Από τη μέρα όμως που γνώρισα τον άντρα μου τα πράγματα άλλαξαν!

Ξαφνικά έγινα πιο κλειστή και απόμακρη! Στην αρχή δεν το καταλάβαινα γιατί είχα αφοσιωθεί σε εκείνον και ύστερα στο παιδί μου!

Όμως όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνω ότι έχω αλλάξει και το χειρότερο είναι ότι αυτή η αλλαγή δεν μου αρέσει καθόλου!

Πιστεύω πως ο άντρας μου με έχει επηρεάσει πολύ!

Παντρεύτηκα έναν πολύ παραδοσιακό άντρα! Δεν ήθελε να εργάζομαι, ήθελε να φροντίζω το σπίτι και την οικογένεια μου.

Με είχε πείσει πως αυτό ήταν το σωστό! Μου έλεγε ότι θα δουλεύει εκείνος και πως δε θα μου λείψει τίποτα!

Τα πρώτα χρόνια, όσο ήταν το παιδί πιο μικρό αυτή η κατάσταση μου άρεσε! Το να φροντίζω τον άντρα μου και το παιδί μου με γέμιζε!

Όμως πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει! Ξαφνικά συνειδητοποίησα πως δεν είμαι ικανή να υποστηρίξω το ρόλο της νοικοκυράς και μόνο!

Νοιώθω την ανάγκη να βγω στον κόσμο, να δουλέψω, να πάω μια βόλτα με τις φίλες μουν να κάνω όλα αυτά που στερήθηκα!

Ο άντρας μου όμως αντιδράει πολύ άσχημα και μόνο στη σκέψη του να βρω μια δουλεία!

Με απειλεί ότι αν τολμήσω να κάνω κάτι τέτοιο θα χωρίσουμε! Φυσικά εγώ δε θέλω να διαλύσω την οικογένεια μου ειδικά για χάρη του παιδιού!

Από την άλλη όμως δεν αντέχω αυτή τη καταπίεση! Είμαι μια νέα και δημιουργική γυναίκα! Δεν αντέχω να μένω συνέχεια μέσα στο σπίτι!

Θέλω τόσο πού να του αλλάξω την γνώμη και να τον κάνω να δει τα πράγματα όπως τα βλέπω εγώ!
Δεν τον αντέχω όταν κάνει σαν "γάιδαρος"
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!