tromaktiko: Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: "Έχω δεχτεί πισώπλατα μαχαιρώματα στη δουλειά μου" [photo]

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: "Έχω δεχτεί πισώπλατα μαχαιρώματα στη δουλειά μου" [photo]



Για τη νέα του δουλειά και για το αν έχει δεχτεί...
σε ξουαλική παρενόχληση και πισώπλατα μίλησε στην Εφημερίδα ΜΠΑΜ, γνωστός τραγουδιστής.

Έχεις δεχτεί σε ξουαλική παρενόχληση;
"Το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι δύσκολο, διότι κάποιος έχει να κάνει με διαφορετικούς χαρακτήρες ανθρώπων, ποσό μάλλον με το γυναικείο φύλο. Προσωπικά δεν έχω δεχτεί σε ξουαλική παρενόχληση, αλλά κάποια εκδήλωση θαυμασμού."

Υπήρχε περίοδος στη ζωή σου που δεν είχες ούτε για τα βασικά;
"Όλοι έχουμε περάσει μια περίοδο στη ζωή μας πολύ δύσκολη. Κι εγώ πέρασα μια δύσκολη στιγμή στη ζωή μου , που δεν μπορούσα να καλύψω ούτε τις βασικές μου ανάγκες. Δεν το έβαλα πότε κάτω, αλλά προσπάθησα, και βγήκα πιο δυνατός. Όπως λέει και η παροιμία το πάθημα γίνεται μάθημα."

Έχεις δεχτεί πισώπλατα μαχαιρώματα στη δουλειά σου;
"Έχω δεχτεί πισώπλατα μαχαιρώματα στη δουλειά μου αλλά και κακή κριτική. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και σίγουρα υπάρχουν και αυτά. Πιστεύω ότι αν κάποιος είναι ισορροπημένος σαν άνθρωπος, σαν χαρακτήρας, και είναι σωστός επαγγελματίας, δεν έχει να φοβάται κάτι, γιατί κριτής μας πλέον είναι ο κόσμος." αυτά είπε μεταξύ άλλων ο τραγουδιστής Χρήστος Κίσσας.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!