tromaktiko: Που πήγαν οι άντρες; «Δεν με φλερτάρουν ούτε καν από το facebook»

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Που πήγαν οι άντρες; «Δεν με φλερτάρουν ούτε καν από το facebook»



Εσένα μπορεί να φλερτάρουν ιντερνετικά, αλλά η...
Τζόυς Ευείδη δυστυχώς δεν έχει αυτό το προνόμιο!

Ναι, η ηθοποιός μίλησε στο Πρωινό του Ant1 και αποκάλυψε πως δεν την φλερτάρουν ούτε καν από το facebook. Που όσο να πεις εκεί μέσα ο καθένας κάνει ότι θέλει χωρίς να κολλάει!

Μεταξύ άλλων, η αγαπημένη ηθοποιός, αναφέρθηκε στον έρωτα και μας είπε αν της λείπει ένας σύντροφος:  «Μου λείπει η οικογένειά μου. Τους έχω χάσει όλους αλλά έχω τη γούνινη οικογένειά μου και αριθμεί επτά μέλη και περιβάλλομαι από πολύ ζεστές γούνες και ζεσταίνεται και η καρδιά μου. Έχω τέσσερις γάτες και τρία σκυλιά… Δε μου λείπει η ερωτική αγάπη σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου, μου αρκούν οι ουρές που κουνάνε… Δεν με φλερτάρει κανείς και δικαίως πια… Δεν με φλερτάρει ούτε γάτα ψέματα με φλερτάρουν οι γάτες, βγαίνω έξω και με ακολουθούν. Δεν με φλερτάρουν ούτε καν από το facebook…», είπε η Τζόυς Ευείδη και αναρωτιόμαστε πως τα βγάζει πέρα με τόσα ζωντανά!

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!