tromaktiko: Βασίλης Δήμας: «Εμπόδια κανείς δεν βάζει παρά μόνο εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας»

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Βασίλης Δήμας: «Εμπόδια κανείς δεν βάζει παρά μόνο εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας»



Υπήρξαν άνθρωποι στην πορεία του Βασίλη Δήμα που τον βοήθησαν αλλά και του έβαλαν εμπόδια;...

«Είχα την αγάπη των φίλων καλλιτεχνών με τους οποίους συνεργάστηκα κι ο καθένας με στήριξε με τον τρόπο του. Εμπόδια κανείς δεν βάζει παρά μόνο εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας, όταν είμαστε αρνητικοί και μεμψίμοιροι»
Είναι με μία βαλίτσα στο χέρι και οργώνεις όλη την Ελλάδα με live εμφανίσεις. Είναι εξουθενωτικό για έναν καλλιτέχνη;
«Η ζήτηση των ζωντανών μου εμφανίσεων ανά την Ελλάδα υπερτερεί της κούρασής μου. Η αγάπη του κόσμου και η θετική ενέργεια από την αποδοχή του βάζουν σε δεύτερη μοίρα τη σωματική μου κόπωση»

Ποια είναι η μεγαλύτερή του φοβία;
«Η υγεία είναι το σημαντικότερο αγαθό στη ζωή μας και φοβάμαι τον κλονισμό της σε αγαπημένα μου πρόσωπα»

Θα ήθελε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Γιουροβίζιον και αν ναι, με ποιο τραγούδι;
«Αν γραφόταν ένα τραγούδι, του οποίου η μουσική θα συγκινούσε με τα ελληνικά στοιχεία να δεσπόζουν, θα ήταν μεγάλη μου χαρά», λέει ο ίδιος στο Καρφί.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!