tromaktiko: Το ακούσαμε και αυτό: Tο ξέσπασμα πασίγνωστης παρουσιάστριας "Βαρέθηκα να τους θάβω όλους και να συμμετέχω σε εκπομπές-σκουπίδια"

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Το ακούσαμε και αυτό: Tο ξέσπασμα πασίγνωστης παρουσιάστριας "Βαρέθηκα να τους θάβω όλους και να συμμετέχω σε εκπομπές-σκουπίδια"



Είμαι πολύ γνωστή παρουσιάστρια σε μια εκπομπή και δουλεύω ως πανελίστρια...
Έχουν συνδέσει όλοι το όνομά μου και την εικόνα μου με το σχολιασμό, το κουτσομπολιό. Έχω διακριθεί μάλιστα στο αντικείμενο αυτό, δεδομένου πως όλες μου οι μεταγραφές και οι προτάσεις εργασίας αφορούν αντίστοιχες θέσεις εργασίας.

Κουράστηκα όμως και θέλω να αλλάξω κανάλι  και ύφος εκπομπών γιατί βαρέθηκα να κάνω συνεχώς gossip και να θάβω…

Οι πρωινές εκπομπές,είναι λογικό να απευθύνονται στη γυναίκα και να πρέπει να έχουν ξεκούραστη και ευχάριστη θεματολογία. Όμως, τόσο πολύ κουτσομπολιό και παρατήρηση από την «κλειδαρότρυπα» κάνει κακό σε όλους όσους εκτίθενται.

Το να σχολιάζεις τη ζωή των γύρων σου και να κρίνεις λες και είσαι εσύ άμεμπτου ηθικής τραβάει τον κόσμο και αρέσει πολύ. Όσες πιο πολλές κακίες λες και διαστρεβλώνεις την αλήθεια τόσο περισσότερο σε παρακολουθούν οι τηλεθεατές.

Γίνεσαι δημόσιο πρόσωπο όχι για ένα σοβαρό επίτευγμα αλλά γιατί σαν την κουτσομπόλα της γειτονιάς δημιουργείς ίντριγκες και προβάλεις τη μίζερη πλευρά του εαυτού σου.

Εγώ, όμως δεν σπούδασα για να θάβω όλη μου τη ζωή. Βαρέθηκα να δημιουργώ την εντύπωση της σκύλας και αυτής που συνεχώς σχολιάζει τα κοσμικά.

Στην καθημερινότητά μου δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά και αισθάνομαι να πνίγομαι.

Το πρόβλημά μου είναι πως έχω εγκλωβιστεί στον ρόλο της γυναίκας που κρίνει και κατακρίνει και αυτό είναι ρατσιστικό και πνίγει.

Είναι απελπιστικό να ξέρεις πως θα βρεθείς άνεργη σ΄έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο αν φτάσεις να αποσυρθείς και να αποτινάξεις από πάνω σου τη δήθεν χρυσόσκονη και την αναγνωρισιμότητα.

Θέλω να ζήσω, να κάνω δουλειές ποιότητας που θα με καθιστούν περήφανη και βαρέθηκα να ασχολούμαι για ίντριγκες και κοσμικά κουτσομπολιά.

Η τηλεόραση έχει κατακλυστεί από εκπομπές «σκουπίδια» και κανείς μα κανείς δεν υπολογίζει το βιογραφικό σου και τις γνώσεις σου.

Ενδιαφέρει μόνο τι σώμα έχεις, πόσο κακή γλώσσα διαθέτεις, πόσο αγαπάς τα μαναφούκια και πόσες κρέμες πουλάς…
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!