tromaktiko: ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ο Σεφερλής: «Ντρεπόμουν και έβαζα την Έλενα να ζητά δανεικά!»

Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ο Σεφερλής: «Ντρεπόμουν και έβαζα την Έλενα να ζητά δανεικά!»



Η εξομολόγηση του Μάρκου Σεφερλή για τις δύσκολες στιγμές που...
πέρασε αλλά και για την στήριξη της συζύγου του σε όλα και για τα δανεικά που πήρε από φίλους και συγγενείς.
«Υπήρχαν άνθρωποι που ήθελαν το κακό μου.

Άνθρωποι του χώρου που έβλεπαν έναν ηθοποιό να εξελίσσεται και να μην το θέλουν, κάποιοι επιχειρηματίες που δεν ήθελαν να ξεφύγω, να κινηθώ μόνος μου.

Ήθελαν να είμαι στην σκιά τους. Όμως εγώ είχα άλλα όνειρα για το θέατρο και τον εαυτό μου και οι συνεργασίες δεν με κάλυπταν. Έτσι, πήρα την κατάσταση στα χέρια μου» τόνισε στο Secret.

Αυτό του κόστισε όμως… Πέρασε καταστάσεις τραγικές, υπέφερε και εκείνος και η οικογένεια του. «Με πολέμησαν. Εξι χρόνια δεν έπαιρνα άδεια, από τη στιγμή που ήταν όλα νόμιμα. Ευτυχώς είχα την Έλενα, που με στήριξε πολύ. Αν δεν ήταν δίπλα μου τότε εκείνη την περίοδο, δεν ξέρω τι θα ‘κανα…

Και ήταν στην αρχή της σχέσης μας, όταν θα μπορούσε και να έχει φύγει… Είχα πολλά χρέη, είχα μοιράσει επιταγές και δεν με άφηναν να δουλέψω, αφού δεν λειτουργούσε το θέατρο. Κάποιοι φίλοι και συγγενείς με βοήθησαν. Έβαζα την Έλενα να ζητά δανεικά, γιατί εγώ ντρεπόμουν. Από 15.000 μέχρι 300 ευρώ. Ο,τι είχε ο καθένας. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω, τους τα επέστρεψα όλα».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!