tromaktiko: Survivor - Παραλήρημα: Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του Γ. Αγγελόπουλου μετά την νίκη του - "Το μόνο που έχω να πω είναι να..." [video]

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Survivor - Παραλήρημα: Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του Γ. Αγγελόπουλου μετά την νίκη του - "Το μόνο που έχω να πω είναι να..." [video]



Μετά από πέντε μήνες στο Survivor είδε τις προσπάθειές του να επιβραβεύονται και παρά τις δυσκολίες και την απομόνωση που έζησε από...
“Διάσημους” και “Μαχητές” ο Ντάνος κέρδισε το Survivor και το έπαθλο των 100.000 ευρώ και σχεδόν με δάκρυα στα μάτια μίλησε με λόγια αγάπης για όλο τον κόσμο που τον ψήφισε.

“Ό,τι και να πω πραγματικά δεν μπορώ να πω αυτό που θέλω. Το μόνο που έχω να πω είναι να έχετε όλοι υγεία και να σας ευλογεί ο Θεός που μου δώσατε αυτήν τη μαγική στιγμή να την θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή. Εύχομαι να πετύχετε όλοι σας τα όνειρά σας και όσοι έχετε παιδιά να τα δείτε σε δεκαπλάσιες στιγμές από ότι την δική μου σήμερα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ευχαριστώ τους συμπαίχτες μου, την παραγωγή και όλο τον κόσμο, αλλά πάνω από όλα εσάς που μου χαρίσατε αυτό εδώ. Και να ξέρετε ότι η πόρτα στο σπίτι μας στη Σκιάθο είναι ανοιχτή για όλους. Να δείτε ότι δεν κάνω πλάκα με το καλό να έρθετε. Σας ευχαριστώ και εγώ και η οικογένειά μου”.

Και συμπλήρωσε συγκινημένος: "Μόνο ευχαριστώ! Survivors και Μαχητές δεν είναι κόκκινοι και μπλε, είναι απλά ένα παιχνίδι. Εύχομαι όλοι μας να κοιτάξουμε δίπλα μας στα πραγματικά προβλήματα. Εμείς πεινάσαμε, χάσαμε 20 κιλά και παίξαμε και παρκούρ! Να είστε ευλογημένοι κι εσείς και οι οικογένειές σας! Ευχαριστώ πολύ!"

Δες το video:


Πηγή

Survivor: Γιατί ο Αγγελόπουλος σάρωσε στο τηλεπαιχνίδι της χρονιάς

Ο χθεσινοβραδινός τελικός επιβράβευσε την δυναμική παρουσία του Ντάνου από τις πρώτες μέρες στην Καραϊβική...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!