tromaktiko: Δε θα το πιστεύετε - Live εξομολόγηση ότι πήγε με τον άντρα που θα παντρευόταν η μητέρα της

Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Δε θα το πιστεύετε - Live εξομολόγηση ότι πήγε με τον άντρα που θα παντρευόταν η μητέρα της



Όλα άρχισαν όταν μία μέρα στο σπίτι ήπιαν κάτι παραπάνω και το ένα έφερε το άλλο και τελικά κατέληξαν ο ένας πάνω στον άλλο...Σε ένα από τα αγαπημένα reality της Βρετανικής τηλεόρασης έμελλε να παιχτεί ένα απίστευτο οικογενειακό δράμα.

Το reality που θυμίζει εν πολλοίς τα παλιά ελληνικά ριάλιτι τύπου Μικρούτσικου(!) όπου το ξεκατίνιασμα έπεφτε σύννεφο είναι το πασίγνωστο Jeremy Kyle Show.

Η ιστορία...

Η Ann έχει μία κόρη την Saree(Σάρι) είναι ζευγάρι εδώ και χρόνια με τον Arnie(Άρνι) και πρόκειται να τον παντρευτεί.

Αυτά μέχρι που η δύστυχη Ann μαθαίνει τις πομπές του Άρνι και της κόρης της!

Ο Άρνι υποστηρίζει ότι η μικρή Σάρι του κούνησε το …καρότο, κι αυτός το «άρπαξε». Ο 54χρονος αποδοκιμάστηκε τόσο από τον δημοσιογράφο όσο και από το κοινό στο studio, ενώ η μητέρα Ann άκουγε αποσβολωμένη.

«Τουλάχιστον 9 φορές με προκάλεσε, την δέκατη δεν άντεξα»!

Όλα άρχισαν όταν μία μέρα στο σπίτι ήπιαν κάτι παραπάνω και το ένα έφερε το άλλο και τελικά κατέληξαν ο ένας πάνω στον άλλο. Η Σάρι είπε ότι ο πατριός της την φίλησε πριν της πιάσει το στήθος, ενώ αυτή του είπε: » Κοίτα Άρνι, εγώ είμαι μέσα, εάν θέλεις να το κάνεις, το θέλω κι εγώ»!

«Ούτε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς το έκανα. Τον εμπιστευόμουν αυτόν τον άντρα, σαν τον πατέρα μου».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!