tromaktiko: Άνω του μισού τρις λίρες η αξία των e-πωλήσεων στη Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Άνω του μισού τρις λίρες η αξία των e-πωλήσεων στη Μεγάλη Βρετανία



Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζει να αυξάνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στη βρετανική αγορά, μία από τις πλέον “ώριμες” ψηφιακά περιοχές της...
Δυτικής Ευρώπης, αλλά και του πλανήτη. Υπολογίζεται ότι, το 2015, περίπου 7 στους 10 ενήλικες - ηλικίας 16 ετών και άνω - αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου. Το 2015, η εκτιμώμενη αξία του συνόλου των e-πωλήσεων από επιχειρήσεις με περισσότερους από 10 εργαζόμενους στη Μεγάλη Βρετανία ανερχόταν σε 533 δις λίρες, αντιπροσωπεύοντας το 19% περίπου του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας, πάντως, μικρή μείωση έναντι του 2014, όταν ανήλθε σε 543 δις λίρες και αντιπροσώπευε το 19,4% του συνόλου. Αν προστεθούν οι πωλήσεις από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (από 1-9 εργαζόμενους) ύψους 21,2 δις λιρών, η συνολική αξία των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 554 δις λίρες το 2015.


Σύμφωνα με έκθεση του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής πρεσβείας στο Λονδίνο, ο χονδρεμπορικός και ο μεταποιητικός τομέας καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των διαδικτυακών πωλήσεων σε σχέση με τους λοιπούς τομείς, με την αξία των πωλήσεων να ανέρχεται το 2015 σε 189 και 155 δις λίρες αντίστοιχα, ήτοι 35,5% και 29,1% επί του συνόλου. Ο τομέας των κατασκευών παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό αύξησης των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου το 2015, μια αύξηση της τάξης του 50,0% από 5,6 δις λίρες το 2014 σε 8,4 δις λίρες το 2015.

Χρήση του Διαδικτύου
Το 2015, το 50,1% του συνόλου των επιχειρήσεων διέθεταν εταιρική ιστοσελίδα (2014: 47,5%), με σαφείς διαφοροποιήσεις στη χρήση από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Το 2015, σχεδόν όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις (250 - 999 και 1.000 ή περισσότερους εργαζόμενους) διέθεταν ιστοσελίδα (97,0% και 97,6% αντίστοιχα), το 80,6% των επιχειρήσεων με 10 έως 49 άτομα διέθετε ιστοσελίδα, αλλά λιγότερο από το μισό (46,4%) από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (από 1-9 εργαζομένους). Στο μεταξύ, το 2015, 83,0% του συνόλου των επιχειρήσεων είχαν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με το 2014. Πάνω από 99,0% των επιχειρήσεων με 50 ή περισσότερους υπαλλήλους είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, το 81,6% των πολύ μικρών επιχειρήσεων και το 94,7% των επιχειρήσεων με 10 έως 49 άτομα.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Όπως προκύπτει από την ίδια έκθεση, το 2015, 35% του συνόλου των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από 32% το 2014. Η κοινωνική δικτύωση έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες. Το 2015, το 33,0% του συνόλου των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσε κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook ή το LinkedIn. Επίσης, το 17,3% του συνόλου των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσαν blogs ή microblogs, για παράδειγμα Twitter.

Cloud Computing
Το 2015, το 20,6% του συνόλου των επιχειρήσεων αγόρασε μια υπηρεσία cloud computing, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της φιλοξενίας βάσης δεδομένων και της αποθήκευσης αρχείων. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν υπηρεσίες cloud computing, ενώ η πιο δημοφιλής υπηρεσία ήταν η αποθήκευση αρχείων με 15,0% των επιχειρήσεων να αναφέρουν χρήση της υπηρεσίας αυτής.

Big Data
Υπηρεσίες διαχείρισης και ανάλυσης Big Data χρησιμοποιούνται ως, επί το πλείστον, από τις μεγαλύτερες εταιρείες (1.000 ή περισσότερους εργαζόμενους). Δεδομένα που δημιουργούνται από τα social media, ήταν το πιο δημοφιλές είδος Big Data που χρησιμοποιούνται από το 30,8% των μεγαλύτερων εταιρειών (1.000 ή περισσότερους εργαζόμενους) και το 3,8% των πολύ μικρών επιχειρήσεων. Επίσης, τα big data των ίδιων των επιχειρήσεων από “έξυπνες” συσκευές ή αισθητήρες χρησιμοποιούνται από το 24,8% των μεγαλύτερων εταιρειών, καθώς και τα δεδομένα γεωγραφικού εντοπισμού από τη χρήση των φορητών συσκευών που χρησιμοποιούν τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, ασύρματων συνδέσεων ή GPS, χρησιμοποιήθηκε από το 23,0% των μεγαλύτερων επιχειρήσεων.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!