tromaktiko: Ανανιάδης: όσα είπε για την εποχή που η μητέρα του είχε καρκίνο & ήταν στην Αμερική

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Ανανιάδης: όσα είπε για την εποχή που η μητέρα του είχε καρκίνο & ήταν στην Αμερική



Στο περιοδικό Λοιπόν μίλησε ο Άνθιμος Ανανιάδης, ο οποίος μίλησε ανάμεσα σε άλλα  για την περίοδο που η μητέρα του έδινε μάχη με τον καρκίνο και αυτός βρισκόταν  στην Αμερική...

«Η ζωή μας είναι συμβιβασμός και έχει μεγάλη δόση υπομονής, πρέπει να υπάρχει κατανόηση, γιατί ο συμβιβασμός είναι πολύ σημαντικό πράγμα, το μυαλό μου πετάει, ξεχειλίζει με τρέλα, με ιδέες, με καταστάσεις που θέλω να ζήσω, αλλά συμβιβάζομαι. Η πιο δύσκολη κατάσταση που έζησα ήταν όταν ήμουν μακριά, η μητέρα μου είχε καρκίνο και ήταν στην Ελλάδα κι εγώ δεν μπορούσα να φύγω γιατί περίμενα τα χαρτιά μου. Αυτές οι στιγμές, δυστυχώς ή ευτυχώς, σε ωριμάζουν, σου δίνουν συναισθήματα τα οποία θα τα βγάλεις σε μια ταινία, ένα θεατρικό… Αυτά με οδηγούν, οι εμπειρίες, για ότι κάνω».

Ενώ μίλησε και για το αν έχει σχέση:

«Δεν έχω σχέση, είμαστε καλοί φίλοι με την Κατερίνα Θεοχάρη. Οπότε, γιατί έχει δημιουργηθεί το θέμα ότι έχω σχέση; Με την Έμιλυ έχουμε χωρίσει. Τώρα είμαι μόνος μου, δεν έχω σχέση».

 Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!