tromaktiko: Επιτέλους....ΤΕΛΟΣ! (ΕΓΓΡΑΦΟ)

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Επιτέλους....ΤΕΛΟΣ! (ΕΓΓΡΑΦΟ)



Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
" Όπως το ίσιο δεν χρειάζεται χάρακα,έτσι και το δίκιο δεν χρειάζεται δικαιοσύνη"! (Επίκτητος, στωϊκός φιλόσοφος)...

Το άρθρο μου με τίτλο " κύριε Κοντονή ηγείστε Δημόσιας Υπηρεσίας Ταλιμπάν" που δημοσιεύτηκε στις 2/10/2016 ταρακούνησε ως φαίνεται την ηγεσία του Υπουργείου....διαβαστε εδώ.

Αμέσως μετά στις 4/10/2016 το ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της Γ.Γ.Αθλητισμού μου έστειλε ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ Κλήση, ώστε να εμφανιστώ ενώπιόν του στις 17/10/2016, διαβάστε εδώ και να με ακούσει....

Τρισήμιση χρόνια βιώνω βάναυσους και ΑΔΙΚΟΥΣ υπηρεσιακούς διωγμούς,κάνω συλλογή από κλήσεις σε απολογίες,έχω δεχθεί απειλές τρομακτικές,έχω δεχθεί επίθεση εντός της υπηρεσίας,κυκλοφορούσα στους διαδρόμους της Γ.Γ.Αθλητισμού με αστυνομική προστασία από την ασφάλεια,έχω υποστεί ανεπανόρθωτη ηθική οικονομική και οικογενειακή βλάβη καί έχει κλονιστεί η υγεία μου....

Τρισήμιση χρόνια από τις αρχές του 2013 φωνάζω,γράφω και καταγγέλω την δόλια και εγκληματική υπηρεσιακή μου μεταχείρηση λόγω πολλών εμπλεκόμενων ισχυρών, στις σοβαρότατες καταγγελίες μου, για οικονομικά εγκλήματα καί διοικητικές παρανομίες κατ ' εξακολούθηση ανώτερων και ανώτατων στελεχών και υπαλλήλων της εγκληματικής και σκανδαλώδους αυτής υπηρεσίας....

Το τελευταίο άρθρο μου είχε μεγάλη απήχηση με τα αποδεικτικά στοιχεία ( ευχαριστώ όλα τα sites που το υποστήριξαν) καί επιτέλους το πειθαρχικό συμβούλιο με καλεί αυτοπροσώπως ενώπιόν του...
Τρισήμιση ολόκληρα χρόνια το απέφευγαν ταλαιπωρώντας με, γιατί γνώριζαν την Αδικία την οποία είχαν κάνει νόμο...

Επειδή σαν άνθρωπος σε όλη μου την ζωή έχω υπάρξει δίκαιη και αντικειμενική ,κρίνοντας και κατακρίνοντας χωρίς παρωπίδες κομματικές καί χρωματικές,χωρίς φόβο, αλλά με το πάθος της αλήθειας και του καθήκοντος....

Επειδή το λειτούργημα του δημόσιου υπαλλήλου το υπηρέτησα έντιμα 24 έτη, χωρίς σκιές,τιμώντας το ψωμί που έτρωγα από τους Έλληνες φορολογούμενους και η όλη πορεία μου είναι καταγεγραμμένη...

Επειδή προέρχομαι από έναν ΗΡΩΑ πατέρα παρασημοφορημένο 3 φορές απο το Ελληνικό κράτος, το οποίο σέβομαι βαθύτατα σαν Ελληνίδα....
Επειδή είμαι με την αλήθεια άσχετα ποιός την λέει....

Επειδή πιστεύω απεριόριστα στην απονομή της δικαιοσύνης, γιατί αλλιώς η ΑΔΙΚΙΑ θα καταργήσει την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ....

Επειδή έχω καθήκον να αντιστέκομαι στην ΑΔΙΚΙΑ μέχρι τέλους....
Επειδή έχουμε νόμους για αυτή την ζωή και όχι για τον άλλο κόσμο....
Επειδή καθήκον της κοινωνίας είναι η Δικαιοσύνη....
Επειδή ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη,αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη....
Οφείλω ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα αυτονόητα,στις Ηγεσίες της Γ.Γ.Αθλητισμού καί στον Πρόεδρο Πρωτοδίκη του Πειθαρχικού Συμβουλίου που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ότι δεν είμαι "ελέφαντας" αλλά καταδιωκόμενη βάναυσα και δόλια,για πειθαρχικά παραπτώματα που δεν με αντιπροσωπεύουν και θίγουν την προσωπικότητά μου,την τιμή και την υπόληψή μου και με τα οποία με φόρτωσαν οι προηγούμενες ηγεσίες εγκληματικά, παραπλανώντας καί τις τωρινές....
Κάλλιο αργά,παρά ποτέ.....

Επιτέλους,ΤΕΛΟΣ,όποιο κι αν είναι....

Γιατί όπως έχει πει και ο Αριστοτέλης, " η μοχθηρία και η αδικία υπάρχουν από πρόθεση και όχι τυχαία ή κατά λάθος"!

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....ΠΡΟΣΕΧΩΣ....

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!