tromaktiko: Τζον Μπένερ: Ο Τεντ Κρουζ είναι η «ενσάρκωση του Εωσφόρου»

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Τζον Μπένερ: Ο Τεντ Κρουζ είναι η «ενσάρκωση του Εωσφόρου»



O υπερσυντηρητικός υποψήφιος για το χρίσμα του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Τεντ Κρουζ δέχθηκε σφοδρά πυρά από ένα στέλεχος του...
δικού του στρατοπέδου, τον πρώην πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων, Τζον Μπένερ, ο οποίος δεν δίστασε να τον εξυβρίσει δημοσίως.

«Έχω φίλους Δημοκρατικούς και φίλους Ρεπουμπλικάνους. Τα πηγαίνω καλά με σχεδόν όλον τον κόσμο, αλλά δεν έχω ποτέ συνεργαστεί με το χειρότερο "κάθαρμα" που έχω συναντήσει στη ζωή μου» είπε ο Ρεπουμπλικάνος πολιτικός, που αποχώρησε από την θέση του το φθινόπωρο, σύμφωνα με την εφημερίδα Stanford Daily.

Ο Τεντ Κρουζ είναι η «ενσάρκωση του Εωσφόρου», τόνισε χθες το βράδυ μιλώντας σε ένα συνέδριο στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ στην Καλιφόρνια.

«Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με τον Τζον Μπένερ. Στην πραγματικότητα δεν γνωρίζω αυτόν τον άνδρα» απάντησε ο υποψήφιος για το χρίσμα του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος σήμερα, προσθέτοντας ότι έχει συναντηθεί μαζί του τυχαία δύο ή τρεις φορές στη Γερουσία και έχουν ανταλλάξει μονάχα «ευγενικές τυπικότητες».

Ο Τζον Μπένερ είναι γνωστός για την αιχμηρή ειλικρίνειά του. Ακόμα ωστόσο κι αν στην Ουάσιγκτον ο πολιτικός κόσμος έχει λίγο-πολύ συνηθίσει τις κατά καιρούς δηλώσεις του, τα συγκεκριμένα σχόλια προκάλεσαν αίσθηση.

«Όταν ο Τζον Μπένερ με αποκαλεί Εωσφόρο, δεν απευθύνεται σε εμένα αλλά σε εσάς» τόνισε ο Τεντ Κρουζ αναφερόμενος στους υποστηρικτές του στις προκριματικές εκλογές.

«Αυτό που εξοργίζει τον Μπένερ είναι το γεγονός ότι στέκομαι στο πλευρό του αμερικανικού λαού, κινητοποιώ κι ενθαρρύνω τους συντηρητικούς στη Βουλή να σπεύσουν στο πλευρό του αμερικανικού λαού» πρόσθεσε.

Πηγή: AΠΕ - ΜΠΕ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!