tromaktiko: Χρήστος Σπανός: «Δεν μου επιτρεπόταν να καβαλήσω καλάμι»

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Χρήστος Σπανός: «Δεν μου επιτρεπόταν να καβαλήσω καλάμι»



Ο Χρήστος Σπανός σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν καβάλησε ποτέ του καλάμι...
Καβάλησες το καλάμι;

Όχι δεν μου επιτρεπόταν να το καβαλήσω, είχα να ασχοληθώ με πιο σημαντικά πράγματα. Δεν νομίζω ότι έχει σημασία να σε αναγνωρίζει ο κόσμος. Εγώ ίδρωσα για να καταφέρω όσα έκανα, δεν μου χαρίστηκε τίποτα. Συνήθως πουλάνε μούρη στον κόσμο αυτοί που δεν δούλεψαν πολύ για να τα αποκτήσουν αλλά τους πήρε κάποιος από το χέρι και τους τοποθέτησε κάπου...

Στις δημόσιες σχέσεις δεν είσαι καλός;

Αυτό το οποίο με εκνευρίζει γενικά στην Ελλάδα είναι πως ό,τι δηλώσεις είσαι. Εγώ υστερώ σ’ αυτό και δείχνω πάντα κάτι λιγότερο από αυτό που είμαι. Βλέπεις ανθρώπους να μιλάνε και να δηλώνουν ότι είναι πολύ σπουδαίοι κ εσύ αναρωτιέσαι από πού! Αλλά έχουν ένα ταλέντο να πουλάνε το κάρβουνο... για χρυσάφι! Κι αυτό το έχω πληρώσει ακριβά, έχω φτάσει να βάλω το δάχτυλο στο μέλι και λόγω των δημόσιων σχέσεων που δεν έχω κάνει να μείνω με την γλύκα και να χάσω τη δουλειά...

Εκείνη την στιγμή που σε απορρίπτουν πώς νιώθεις;

Τα πρώτα χρόνια δεν ξέρεις πώς παίζεται το παιχνίδι οπότε νιώθεις διαφορετικά, απογοητεύεσαι...Όταν αργότερα βλέπεις πώς κινείται όλο το σύστημα τότε καταλαβαίνεις τι συμβαίνει και από ένα σημείο και μετά γελάς με την κατάντια που πολλές φορές επικρατεί γύρω σου.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!