Εκείνη την ημέρα, το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μου γέμισε με 40 ευρώ. Το κόστος της βενζίνης 95 οκτανίων ήταν στα 1.198 ευρώ. Ίσως η πιο χαμηλή που πέτυχα τα τελευταία χρόνια, μιας και σήμερα παρατηρώντας τις τιμές στα πρατήρια σκαρφάλωσε στο 1.30 ευρώ.
Η απόδειξη που παρέλαβα, είχε ανάλυση της καθαρής αξίας, αλλά και των λοιπών φόρων, δασμών και ΦΠΑ.
Τα αποτελέσματα; Σοκαριστικά.
Η καθαρή αξία της αμόλυβδης των 1.198 ευρώ ήταν... 0.30 λεπτά του ευρώ.
Δηλαδή. στα 40 ευρώ βενζίνη που πλήρωσα, το κράτος εισέπραξε τα 29.85 ευρώ! Η συνολική αξία της βενζίνης ήταν 10.15 ευρώ.
Απίστευτο; Με τέτοιους φόρους και δασμούς, με τόσα εκατομμύρια αυτοκινήτων στους δρόμους, αλλά και μηχανήματα, θέρμανση σε σπίτια κτλ, το κράτος δεν μπορεί να "ισιώσει";
Που πάνε όλα αυτά τα χρήματα; Σε ποια ταμεία; Και γιατί δεν ανακάμπτουμε;
Φέτος που το πετρέλαιο θέρμανσης, από το 1.30 του ευρώ έφτασε έως και 0.70 του ευρώ, πενταπλασιάστηκε η κατανάλωση σε σχέση με τον περυσινό χειμώνα. Άρα. στα ταμεία του κράτους, μπήκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι πέρυσι.
Αν έκαναν κάτι ανάλογο και στην βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο κίνησης δεν θα είχαμε τεράστια αύξηση πωλήσεων; Εκτός αν εκεί στο κράτος σκέφτονται μόνο "οικολογικά".
Δείτε λοιπόν πιο κάτω την επίμαχη απόδειξη:
Και διαβάστε και το πιο κάτω άρθρο που είναι εξίσου ενδιαφέρον: