tromaktiko: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ξέσπασμα Βαρουφάκη: "Αρκεί ένα νεύμα του πρωθυπουργού για να παραδώσω την έδρα μου"

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ξέσπασμα Βαρουφάκη: "Αρκεί ένα νεύμα του πρωθυπουργού για να παραδώσω την έδρα μου"



Έχω δεχθεί ακραίες επιθέσεις τελευταία από αυτή την αίθουσα, έχω...
κατηγορηθεί ακόμα και για εσχάτη προδοσία, τόνισε ο Γιάνης Βαρουφάκης, ο οποίος έθεσε την έδρα του στα χέρια του πρωθυπουργού, προκειμένου να μη χάσει η κυβέρνηση, όπως είπε, τη δεδηλωμένη.

Και σημείωσε: «Ακόμη και σήμερα είπαν ότι είχα δόλο για τη συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου».

«Γνωρίζω  ότι δεν ήταν προοπτικές επιθέσεις, αλλά ήταν στη βάση ότι η κυβέρνηση μας δημιούργησε πολλές εσωτερικές συγκρούσεις και στην αντιπολίτευση», τόνισε ο πρώην η υπουργός, ο μάλιστα έκανε λόγο για επιθέσεις προκειμένου να… πληγεί η μεγάλη επιτυχία αυτή της κυβέρνησης και να δώσει την αξιοπρέπεια στον Έλληνα πολίτη.

«Υπάρχει ένα θεσμικό ζήτημα.  Όσον αφορά τη στήριξη τη δίνω στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση, αλλά έχω την αδυναμία  να στηρίξω  μία συμφωνία που δεν αντέχει το φως», δήλωσε ο κ. Βαρουφάκης.

Ανακοίνωσε δε ότι «είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για τον πρωθυπουργό είναι να μου ζητήσει να παραδώσω την έδρα για να μην υπάρχει θέμα δεδηλωμένης», αυτό είναι η Αριστερά.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!