tromaktiko: Έχω χρέος στην ιστορία να πω "ΟΧΙ"

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Έχω χρέος στην ιστορία να πω "ΟΧΙ"



Γράφει η Δέσποινα Δημότση
Αρθρογράφος
Το "ΟΧΙ" στην λιτότητα αφορά όλους μας σε κάθε γωνιά της Ευρώπης αν θέλουμε να επιμένουμε πως η Ευρωπαική Ένωση είναι όλων των λαών και τους αντιμετωπίζει όλους στα ίσα...


ΛΕΩ ΟΧΙ

- Γιατί οι διαπλεκόμενοι και κλέφτες που κατέστρεψαν την χώρα μας λένε "ναι". Δεν έχω κανένα κοινό μαζί τους

- Γιατί έχω χρέος στις προηγούμενες αλλά και στις επόμενες γενιές

- Γιατί ο παππούς μου το 40 πέθανε για την πατρίδα. Έχω χρέος να τον τιμήσω και να φωνάξω τώρα το 2015 και πάλι "ΟΧΙ"

- Για τους χιλιάδες αθώους συμπολίτες μου που αυτοκτόνησαν άδικα

- Για το κάθε παιδί που γεννιέται χρεωμένο

- Γιατί είμαι υπέρ της δημοκρατίας όλων των λαών και όλων των ανθρώπων.

- Γιατί πρέπει ο κάθε πολίτης να έχει πρόσβαση στο νερό, την τροφή, την στέγη και την ένδυση

- Για τις χιλιάδες νέων που είναι άνεργοι ή που έφυγαν μετανάστες

- Γιατί το χρέος που μας φόρτωσαν είναι πλασματικό

- Γιατί με την ύφεση δεν υπάρχει ανάπτυξη και αυτό το ξέρουν άρα ποντάρουν στον αφανισμό μας

- Γιατί δε γουστάρω ο κάθε ψυχανώμαλος να μου κουνάει το δάχτυλο όταν δεν μου έχει καταβάλλει την Γερμανική αποζημίωση από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο που δικαιούμαι για τον παππού μου

- Γιατί δεν θα πληρώσω εγώ και η πατρίδα μου τα λεφτά που έφαγαν καναλάρχες μαζί με κόμματα και ως δια μαγείας φορτώθηκαν στο λαό.

- Γιατί βαρέθηκα να σώζονται οι τράπεζες αλλά όχι οι άνθρωποι

- ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΩ


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!