tromaktiko: ΚΤΗΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ - Δείτε τι ζήτησε ο παιδοκτόνος από τους αστυνομικούς

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

ΚΤΗΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ - Δείτε τι ζήτησε ο παιδοκτόνος από τους αστυνομικούς



Ανήκουστα ήταν αυτά που είπε ο πατέρας της τετράχρονης κατά τη διάρκεια της ανάκρισης του που κράτησε πέντε ώρες...


Για μετρ στο ψέμα και  θέατρο κάνουν λόγο οι αξιωματικοί.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό που τον ανέκρινε πρόκειται για έναν νεαρό που είναι απόλυτα ψύχραιμος, μεθοδικός και που πετύχαινε αυτό που ήθελε με την πονηριά του.

«Εχεις καταλάβει τι έχεις κάνει; ξέρεις τι μου λες; έχω ανακρίνει εγκληματίες εδώ και είκοσι χρόνια», του είπε ο αστυνομικός για να πάρει την εξής απάντηση :«Εγώ αυτό που θέλω να μου φέρεις τώρα είναι ένα φραπέ γλυκό, ένα ψωμί και να με πας για τη δόση μου και θα είμαι μια χαρά» δήλωσε ο δράστης.

Ο 27χρονος δράστης επιμένει να λέει δεν σκότωσε αυτός το παιδί και ότι δεν ξέρει πως πέθανε η μικρή Αννυ.

Οι κηλίδες αίματος που βρέθηκαν στο σπίτι ήταν ψηλά στον τοίχο και αυτό σύμφωνα με ειδικούς δείχνει ένα βίαιο και ακαριαίο χτύπημα.

Σύμφωνα με τον φίλο του Σάββα το παιδί είχε υποστεί πολλές φορές κακοποίηση από τον πατέρα του.

Ο Σάββας δεν συμπεριφερόταν καλά στο παιδί
Του είχε κάνει μπάνιο με κρύο νερό μέσα στον χειμώνα, σαν να το τιμωρεί για κάτι

Διαβάστε επίσης:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΟΚ: Ο δικηγόρος "καίει" την γιαγιά της Άννυ - Τι σχέση έχει με την δολοφονία της 4χρονης;

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ! Τα ΦΡΙΚΤΑ σχόλια από χρήστη του Twitter που προκάλεσαν θύελλα ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ [photos]

Έτσι τους ¨περιποιούνται" στις φυλακές - Αυτά θα περάσει ο Βούλγαρος πριν καν μπει στη πόρτα.... [photos]



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!