tromaktiko: To γράμμα του 8χρονου που ραγίζει καρδιές: "Μου λείπεις μαμά μου...Η γιαγιά κλαίει όλη την ώρα"

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

To γράμμα του 8χρονου που ραγίζει καρδιές: "Μου λείπεις μαμά μου...Η γιαγιά κλαίει όλη την ώρα"



Μαμά μου. Το ξέρω ότι με αγαπάς και τα Χριστούγεννα δεν ήρθες γιατί...
δούλευες. Μου λείπεις όμως μαμά μου.

Ο μπαμπάς λέει μια μέρα θα έρθεις και θα με αγκαλιάσεις και θα πάμε στη παιδική χαρά. Θα έρθεις και στο σχολείο να δείς τους φίλους μου και τη καινούρια μου δασκάλα τη κυρία Ντέπυ. Η γιαγιά κλαίει όλη την ώρα και με αγαπάει πολύ. 

Με παίρνει από το σχολείο και με διαβάζει αλλά δεν μπορεί να με πάει στη παιδική χαρά γιατί έχει το πόδι της και περιμένω να έρθει το απόγευμα να με πάει ο μπαμπάς. Πόσο θα ήθελα να ήσουν εδώ μαμά μου!

Όταν έρθεις θα σου δείξω τους βαθμούς μου. Πήραμε βαθμούς. Έμαθα να μετράω στο 1000 και λίγο τη προπαίδεια. Θα σου γνωρίσω και τη συμμαθήτριά μου την Γεωργία. Παίζουμε μαζί στο διάλειμμα και έρχεται η μαμά της και την παίρνει από το σχολείο. Μια φορά που η γιαγιά δεν μπορούσε να έρθει να με πάρει με πήρε η μαμά της Γεωργίας και με πήγε σπίτι τους. Πολύ ωραίο σπίτι. Η Γεωργία έχει πολλά παιχνίδια και έχει και ένα μωράκι αδερφάκι τον Θοδωρή. Εσύ μαμά θα μου φέρεις αδερφάκι όταν έρθεις;

Μαμά μου λείπεις. Ο μπαμπάς είναι στενοχωρημένος και η γιαγιά. Γιατί δεν έρχεσαι; Δεν θέλω να κοιμάμαι μόνο με τον μπαμπά. Δεν ξέρει πολλά παραμύθια και νυστάζει. Θέλω να έρθεις να μου πεις αυτά τα ωραία παραμύθια. Να μου πεις το τραγούδι για τον γαιδαράκο. Ο μπαμπάς και η γιαγιά λένε πως έφυγες για δουλειά να φέρεις λεφτά για να παίρνουμε τρόφιμα. Γιατί δεν με παίρνεις τηλέφωνο; Δεν σε αφήνουν να βγεις διάλειμμα; Μαμά να έρθεις γρήγορα θέλω να περιμένουμε μαζί τον Άγιο Βασίλη. Είπε θα μου φέρει ένα μεγάλο τρένο και μέσα θα έχει εσένα. Μαμά είμαι καλό παιδί και τρώω και τις φακές. Μαμά σε αγαπώ να έρθεις!

Στάθης

“Το σημείωμα αυτό το βρήκα στα βιβλία του γιου μου. Κάποια πράγματα που έγραφε, τα έκοψα για να μην καταλάβουν οι γνωστοί μας αν σας διαβάζουν. Ο γιος μου είναι 8 ετών, μαθητής της Γ’ Δημοτικού. Η γυναίκα μου είναι με καρκίνο εδώ και λίγους μήνες στο νοσοκομείο και οι γιατροί μας λένε ότι η κατάστασή της είναι μη αναστρέψιμη. Το παιδί τη ζητάει και εγώ με τη μητέρα της γυναίκας μου, του έχουμε πει ότι έχει φύγει για δουλειά γιατί δεν αντέχουμε να του πούμε την αλήθεια και δεν θέλουμε να του δημιουργήσουμε πρόβλημα, πριν καταλήξει οριστικά. Ελπίζουμε σε ένα θαύμα.

Προσευχηθείτε για εμάς και πιο πολύ για τον Στάθη μου.”
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!