tromaktiko: Ποτέ μεταφορές με DHL

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Ποτέ μεταφορές με DHL



Είχα ακούσει διάφορα τρελλά αρνηντικά για την μεταφορική DHL, αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο απίστευτα...
απατεώνες εκεί αυτοί οι άνθρωποι. Είχα παραγγείλει από την Κίνα ένα δεματάκι με δύο κινητά δασμολογικής αξίας 84 ευρώ. Το κόστος των μεταφορικών από την Κίνα μέχρι την παράδοση στις Σέρρες 17 ευρώ προπληρώθηκε και προβλεπόταν παράδοση σε 5 ημέρες. Εδώ αρχίζουν τα τρελλά. Την πέμπτη ημέρα μου τηλεφωνούν από την DHL και μου ζητούν δασμούς 50% τις δασμολογικής αξίας, δηλαδή 42 ευρώ και το πιο τρελλό: 100 ευρώ για τον εκτελωνισμό. Όταν έβαλα τις φωνές κατέβασαν τα εκτελωνιστικά στα 70 ευρώ αλλά και πάλι δεν δέχθηκα να με γδάρουν και τους ζήτησα να στείλουν το δέμα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και να το παραλάβω μόνος μου από εκεί. Να και το επόμενο γδάρσιμο: για τη μεταφορά του δέματος από Αθήνα για Θεσσαλονίκη η ανεκδιήγητη αυτή εταιρία DHL μου πήρε 33 ευρώ, ενώ από την Κίνα μέχρι Ελλάδα πλήρωσα μόνον 17 ευρώ. Τελικά ενώ η DHL μου ζητούσε για εκτελωνισμό 142 ευρώ, στην Θεσσαλονίκη πλήρωσα μόνον 45 ευρώ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ όταν  παραγγέλνετε προϊόντα από το εξωτερικό: ΠΟΤΕ με DHL.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!