tromaktiko: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ HELLENICSAT.GR

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ HELLENICSAT.GR



θέλω να καταγγείλω το κατάστημα hellenicsat που έχει έδρα Ομήρου 20 στο Χαλάνδρι και λειτουργεί e-shop στην διεύθυνση www.hellenicsat.gr
Η ιστορία μου περιληπτικά έχει ως εξής:
Στις 6 Σεπτέμβρη έκανα μια παραγγελία από το παραπάνω ηλεκτρονικό κατάστημα αξίας 96 ευρώ με τα έξοδα αποστολής. Αν και το προϊόν ήταν διαθέσιμο άμεσα, μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα, όπου όλο και κάποια δικαιολογία μου έλεγαν για την καθυστέρηση παράδοσης, επειδή χρειαζόμουν το προϊόν άμεσα για την εργασία μου και επειδή με διαβεβαίωσαν ότι το είχαν μπροστά τους και θα μου το στείλουν με ΚΤΕΛ για να το έχω την ίδια μέρα, πήγα και κατέθεσα το ποσό των 91 ευρώ (μέγα λάθος). Δεν έλαβα το προϊόν τις επόμενες 3 μέρες που ακολούθησαν για αυτό ακύρωσα την παραγγελία και ζήτησα την επιστροφή των χρημάτων μου. Και κάπου εκεί χάθηκε η μεταξύ μας επικοινωνία, μιας και δεν σήκωναν το τηλέφωνο. Προσπάθησα πάρα πολλές φορές να επικοινωνήσω μαζί τους με email ή τηλεφωνικώς αλλά απάντηση καμία. Συγγενικό μου πρόσωπο που είναι δικηγόρος, επικοινώνησε μαζί τους από άλλο τηλεφωνικό αριθμό (στον οποίο και απάντησαν) και παρά τις διαβεβαιώσεις τους, δεν μου επέστρεψαν τα χρήματα που περιμένω από το Σεπτέμβρη. Σε ταξίδι που πραγματοποίησα στην Αθήνα την περασμένη εβδομάδα πήγα επιτόπου και μίλησα με την κυρία που ήταν εκεί και είχαμε μιλήσει και στο τηλέφωνο. Περιττό να σας πω ότι δεν είχε 91 ευρώ να μου επιστρέψει και κανονίσαμε να τα βάλει στην τράπεζα την περασμένη Δευτέρα. Μέχρι και σήμερα Πέμπτη 11/11 και ώρα 13.00 δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματά μου.

Έχει σταλεί email και στο ΙΝΚΑ στο οποίο εξηγώ αναλυτικά τι έχει συμβεί.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!