tromaktiko: Ανασφαλής η Γκαγκάκη;

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ανασφαλής η Γκαγκάκη;



Μπορεί στο «X-Factor», να φαίνεται μια δυναμική γυναίκα, στην πραγματικότητα όμως είναι πολύ ανασφαλής.
Η κριτής του reality, Kατερίνα Γκαγκάκη, εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη ότι...
 έχει πολλές ανασφάλειες και πως έχει κάνει πολλά χρόνια ψυχανάλυση για να τις ξεπεράσει.

«Όσον αφορά στην αυτοπεποίθηση, προσωπικά δεν την έχω συναντήσει στη ζωή μου ποτέ. Θεωρώ ότι είμαι απελπιστικά ανασφαλής. Έχω κάνει πολλά χρόνια ψυχανάλυση γι' αυτό, υποψιάζομαι ότι έχω βοηθηθεί, αλλιώς θα συνέχιζα να είμαι κρυμμένη κάτω από το τραπέζι όταν έχουμε πολύ κόσμο στο σπίτι, όπως έκανα όταν ήμουν παιδί. Το δούλεψα πολύ αυτό το κομμάτι και τώρα το πιο εύκολο και το πιο ευχάριστο πράγμα στον κόσμο είναι να μιλάω στο κοινό».

Με τους άντρες όμως τι γίνεται;

«Δε τα βγάζω πέρα με μεγάλη επιτυχία και αυτό γιατί ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θέλω να σκέφτομαι σαν άνδρας σε κάποια πράγματα ή αν ταυτόχρονα θέλω να είμαι και ο "υπό προστασία" άνθρωπος του ζευγαριού. Αυτό με μπλοκάρει λίγο», δήλωσε η Κατερίνα.

Πηγή: Psychologies
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!